reklama

Vítam sa.

Ako si malý chlapec chcel urobiť veľkú radosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Keď som bol malý (čo ešte stále som), povedal som si, že keď budem veľký (od čoho mám stále ďaleko), začnem niečo produkovať(rozumej písať). Sem-tam mám utkvelú predstavu o tom, že tým bavím človeka. Áno, myslím tým teba Bambuľka (zhodou okolností moja najlepšia kamarátka), a hneď ťa aj zdravím, aby si sa mohla tešiť, že som konečne spravil tak, ako si mi kázala.

Najprv by som sa mohol predstaviť. Volám sa Ivo, som dosť starý a cítim sa mladý, no a potom naopak. Mám výšku, aj nejakú tú váhu, a vyzerám ako človek (dosť odvážne tvrdenie).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som taký mierny blázon, optimista. Mám rád Margotku. Myslím tým tú tyčinku. Nič nie je lepšie ako Margotka. A ešte mám rád plyšové hračky. Nič nie je krajšie ako škaredá plyšová hračka...

A veľmi ľúbim Bambuľku (moju najlepšiu kamarátku).

Toľko na úvod hádam stačí. =)

Prajem všetkým krásny deň, aj keď upršaný, ale aj tak. Aby ste z dneška mali aspoň takú radosť, ako mám ja, keďže som napísal môj prvý článok v živote, a teším sa jak mále decko.

A ešte. Vítam sa tu, medzi vami, a dúfam, že aspoň niekomu moje zvrátené bludy z času na čas spríjemnia deň.

*článok berte s rezervou, ešte sa len zahrievam :)

Ivo Grausz

Ivo Grausz

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bláznivý optimista, čo má veľmi ďaleko od života v realite. S večným úsmevom na ksichte :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu